تکلیف دولتی یا خصوصی بودن پاس همدان را مسئولان مشخص کنند

سرمربی تیم پاس همدان گفت: مسئولان اجرایی استان تکلیف دولتی یا خصوصی بودن تیم پاس را مشخص کنند تا باشگاه از این وضعیت سردرگم خارج شود.

به گزارش فردای همدان، هادی گل محمدی در نشست مدیریت و اعضای تیم فوتبال پاس همدان، اظهار کرد: این وضعیت مبهم باعث شده تا در سال‌های گذشته تیم پاس به موفقیت نرسد و مشکلات عدیده گریبانگیر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان شود و در نهایت در همین لیگ ۲ درجا بزند.

وی افزود: امسال نیز شرایط چه بسا وخیم‌تر از سال‌های گذشته بود و در نیم فصل اول با وجود اینکه می‌توانستیم در صدر جدول باشیم، به بن بست مدیریتی و مالی خوردیم.

گل محمدی بیان کرد: تیم پاس تا هفته هشتم مسابقات با صدرجدول تنها دو امتیاز فاصله داشت و عدم اعزام تیم به شیراز باعث شد تا سه امتیاز بدون بازی را واگذار کنیم و اختلاف با صدر جدول به پنج امتیاز رسید ضمن اینکه پس از این اتفاق ناخوشایند، تمرین تیم به علت مشکلات مالی تعطیل شد و با قبول شکست مقابل پانیک تالش در دیداری که به هیچ عنوان از لحاظ بدنی آماده نبودیم، از کورس مدعیان عقب افتادیم.

وی ادامه داد: در آن مقطع نه تنها وعده‌های مسئولان عملی نشد بلکه مطالبات بازیکنان نیز تحقق نیافت ضمن اینکه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، نتوانستیم تیم را تکمیل کنیم.

گل محمدی رمز تداوم حیات تیم پاس با بازیکنان این فصل را تعصب آنها به تیم، همدلی و یکرنگی اعضا عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده و خلف وعده مسئولان، با تمام توان تمرین کردیم و حتی در جام حذفی می‌توانستیم سایپا پرمهره را هم شکست بدهیم.

وی افزود: در طول فصل ۹ بازیکن را از دست دادیم و در هر بازی چند محروم و مصدوم نیز داشتیم که باعث شد تنها با ۴۰ درصد این نتایج را کسب کرده و اکنون بالاتر از تیم‌های مدعی، در رده سوم قرار بگیریم.

سرمربی پاس خاطرنشان کرد: سال‌ها در عرصه‌های مختلف فوتبال مربیگری کردم و امسال با وجود مشکلات بسیار، جزء فصل‌هایی بود که از فوتبال لذت بردم و شاگردانم فوتبال جذاب و تماشاگرپسند را به نمایش گذاشتند.

وی با قدردانی از حمایت‌های حمیدرضا عابری منصور در مدت کوتاه از حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس گفت: با حمایت‌های صورت گرفته توانستیم در نیم فصل دوم ۱۹ امتیاز کسب کنیم که در مقایسه با نتایج سایر تیم‌ها، بالاترین امتیاز را در نیم فصل دوم تاکنون کسب کرده‌ایم هر چند افسوس اتفاق‌های نیم فصل اول باعث شده تا از کورس صعود عقب باشیم.

وی از مدیرعامل پاس درخواست کرد که ساختار باشگاه را به شکل حرفه‌ای، برنامه محور و هدفمند برای فصل آینده تشکیل بدهد و مسئولان تکلیف خصوصی یا دولتی بودن تیم را روشن کنند.

گل محمدی افزود: اگر تیم پاس خصوصی است، آن را واگذار کنند و اگر دولتی است، حمایت کنند تا بتوانیم بدون دغدغه برای صعود و بازگرداندن پاس به جایگاه اصلی خود تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد نتایج فوتبال در خارج از مستطیل سبز به دست می‌آید، گفت: امکاناتی همچون زمین تمرین و مسابقه‌ای خوب، البسه مناسب، تغدیه و پشتیبانی مطلوب در کنار مسائل مالی باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرمربی پاس با تاکید بر اینکه به شاگردانم در فصل جاری افتخار می‌کنم، یادآور شد: با این داشته‌ها شاهکار کردیم و ای کاش مسئولان زودتر به فکر حل مشکلات تیم بودند تا اکنون مسیر صعود را بدون اما و اگر طی می‌کردیم.

گل محمدی خواستار ایجاد آکادمی رده‌های پایه در باشگاه پاس شد و افزود: موفقیت امروز تیم فوتبال شهرداری در صعود به لیگ یک کشور محصول آکادمی و تیم‌های پایه این باشگاه است که در زمان حضورم شکل گرفت و اکنون افتخار می‌کنم بیش از ۱۰ شاگردم از آکادمی‌های بهزیستی و شهرداری همدان در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور بازی می‌کنند.