نایب قهرمانی مسابقات بوکس نونهالان کشور از آن ورزشکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از نایب قهرمانی نونهال ملایری در مسابقات بوکس کشور خبر داد و گفت: ماهان فیضی با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان کشور با افتخار بر سکوی نایب قهرمانی آن ایستاد.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان کشور(استعداد های درخشان) با حضور ۱۷۶ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی استان قم برگزار شد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی هیات بوکس «ماهان فیضی» ورزشکار نونهال و خوش آتیه ملایری در معیت تیم استان همدان در این دوره از مسابقات شرکت کرد و با حضوری قدرتمند، توانست با شکست حریفان سرسخت کشوری خود با افتخار بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد و مدال نقره این مسابقات را بر گردن بیاویزد.

این مقام مسئول یادآور شد: ماهان فیضی از استعدادهای بالقوه این رشته ورزشی در شهرستان ملایر است که تمرینات سخت و نفس گیر خود را زیر نظر مربی توانمند خود احمد خرم انجام می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه پدر تکواندوی ملایر مفتخر به دریافت دان هشت تکواندو در کشور شد، گفت: «صحبت‌الله کریم جوزانی» پدر تکواندوی شهرستان ملایر با دریافت دان هشت تکواندو در کشور خوش درخشید.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران میزبان اساتید بزرگ تکواندو کشور برای برگزاری آزمون ارتقای کمربند دان هفت به دان هشت تکواندو بود، افزود: صحبت الله کریم جوزانی پدر و بنیانگذار تکواندو در شهرستان ملایر تنها نماینده از استان همدان با حضور در این آزمون و کسب نمره قبولی آن مفتخر به دریافت کمربند دان هشت تکواندو در کشور شد.