گشایش نمایشگاه مشترک نقاشی در ملایر

گروه فرهنگ و هنر: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج و خانواده، نمایشگاه نقاشی دو هنرمند جوان ملایری در مجتمع فرهنگی وهنری این شهرستان گشایش یافت.             به گزارش “فردای همدان” ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: […]

گروه فرهنگ و هنر: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج و خانواده، نمایشگاه نقاشی دو هنرمند جوان ملایری در مجتمع فرهنگی وهنری این شهرستان گشایش یافت.

 

 

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان” ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری، گام مهمی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های هنری و بروز و ظهور استعدادهای جدید هنرمندان شهرستان است.

غلامرضا جمالی زاده با دعوت از همشهریان ملایری برای بازدید از نمایشگاه های هنری و ارج نهادن به هنرمندان، افزود: از حضور خانواده ها در مراسم گشایش نمایشگاه‌ها و از استقبال و حمایت اقشار مختلف مردم از برنامه های هنری تشکر می کنم و مسلماً این اقدام سبب ایجاد انگیزه بیشتر هنرمندان برای تولید آثار بهتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه که شامل ٤٢ اثر از شقایق رشیدی و مهسا فروزی است، تکنیک هایی از مداد رنگ، رنگ روغن، پاستل، اکرولیک، اکولین و … با موضوع آزاد و در سبک های مدرن و سورئال به معرض نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان به هنر نقاشی می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا ١٧ شهریور ماه از ساعت ٨ تا ١٤ به مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج) ـ میدان قائم مراجعه کنند.