نونهالان آزاد کار همدانی در راه جام جهانی کشتی

گروه ورزش : سه آزاد کار نونهال همدانی به دومین اردوی بستر سازی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد خردسالان و نونهالان دعوت شدند .         به گزارش ” فردای همدان” ، این اردو از روز دوشنبه پانزدهم شهریور به مدت پنج روز در خانه کشتی تختی استان البرز جهت آماده سازی نونهالان […]

گروه ورزش : سه آزاد کار نونهال همدانی به دومین اردوی بستر سازی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد خردسالان و نونهالان دعوت شدند .

 

 

 

 

به گزارش ” فردای همدان” ، این اردو از روز دوشنبه پانزدهم شهریور به مدت پنج روز در خانه کشتی تختی استان البرز جهت آماده سازی نونهالان برای حضور در جام جهانی کشتی برگزار می گردد و محمد امین لرستانی از نهاوند ، حسین رسولی از فامنین و فردین طالبی از اسدآباد بنا به صلاحدید تورج ظفری سرپرست تیم ملی نونهالان ، برای بار دوم به این اردو دعوت شدند .
لازم به ذکر است که لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی در 42 کیلوگرم دوم شد و مدال نقره گرفت ، رسولی در 66 کیلوگرم اول شد و طلا را به گردن آویخت و فردین طالبی نیز در 73 کیلوگرم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد .
اولین دوره این اردو های آماده سازی در مرداد ماه برگزار گردید و محمد سهرابی سرپرست هیئت کشتی فامنین به عنوان مربی تیم همدان در این اردو حضور داشت که طبق گفته های وی کشتی گیران همدانی در سطح بسیار بالایی بودند و امید بسیار زیادی برای درخشش در مسابقات جام جهانی و میدان های آینده خواهند داشت.