خانه جوان همدان برگزار می کند؛

70 عنوان رشته در جشنواره زمستانه آموزش

مدیر خانه جوانان همدان گفت: 70 رشته آموزشی در جشنواره زمستانه آموزش با ترکیبی از اساتید با تجربه و جوان در خانه جوان همدان برگزار می شود.

امیر غلامی در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت: جشنواره زمستانه آموزش با هدف تیم سازی جهت بازار کار جوانان در هفت بخش هنری، علم و دانش، کامپیوتر، ادبی، کسب و کار، ورزشی و آشپزی از 17 دی ماه طی سه ماه در این مجموعه برگزار می شود.

مدیر این مجموعه مردم نهاد با تاکید بر اینکه این آموزش ها به صورت رایگان خواهد بود، بیان کرد: این جشنواره با شعار “جوانان برای جوانان” که از شعارهای اصلی این مجموعه می باشد، برگزار می شود و یکی از اهداف آن دوری جوانان و خانواده ها از “گوشی نشینی” و “گوشه نشینی” است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این جشنواره که نباید از آن غافل شد، تشکیل باشگاه مدرسین می باشد که در آن اساتید با تجربه آموزش هایی به اساتید جوان داده و شیوه های نوین آموزشی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

غلامی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره‌ها عنوان رشته مورد نظر را به شماره 09185000969 پیامک و یا با شماره 8264633-0813 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ کلاس های فن بیان، گویندگی، فن صدا، عکاسی، عکاسی ورزشی، خوشنویسی با خودکار، معرق کاری، اوریگامی، میناکاری، رزین کاری، جواهرات چوبی، ویترای، طراحی داخلی، مدلینگ و رندرینگ، نقره سازی، کیهان شناسی، فیزیک، زبان، کامپیوتر، برنامه نویسی، نویسندگی، بازاریابی، شیرینی پزی، مربیگری و … است.