کسب مدال‌های رنگارنگ توسط دوومیدانی کاران همدان

گروه ورزش: دبیر هیأت دو‌و‌میدانی همدان گفت: مسابقات دو‌و‌میدانی قهرمانی نوجوانان دختر در مشهد مقدس برگزار شد تیم همدان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.       به گزارش “فردای همدان”، مسعود بنوان با بیان این مطلب اظهار کرد: 167 ورزشکار از 26 استان […]

گروه ورزش: دبیر هیأت دو‌و‌میدانی همدان گفت: مسابقات دو‌و‌میدانی قهرمانی نوجوانان دختر در مشهد مقدس برگزار شد تیم همدان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مسعود بنوان با بیان این مطلب اظهار کرد: 167 ورزشکار از 26 استان در ورزشگاه 22 بهمن مشهد با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم دختران همدان در ره پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت دو‌و‌میدانی همدان افزود: در این رقابت ها استان تهران با کسب 63 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، استان فارس با کسب 48 امتیاز نایب قهرمان شد و استان خراسان رضوی الف نیز با کسب 47 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی به ترکیب تیم دختران اشاره کرد و یادآور شد: تیم دختران همدان با ترکیب زینب شیرمحمدی، مریم خوش‌نیت، زینب زارعی، شیرین نادر‌بیگی، مبینا سادات رحمانی، مریم سلیمانی با مربیگری لیلا مرادی و سرپرستی سمیرا زمانی در رقابت‌ها حضور یافت.

بنوان افزود: مبینا سادات رحمانی در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 31.38 متر قهرمان شد و در پرتاب نیزه نیز با ثبت رکورد 29.15 متر در رده سوم قرار گرفت.

وی از کسب عنوان نخست مریم خوش‌نیت در 2000 متر با مانع با ثبت زمان 8 دقیقه و 16 ثانیه و 86 صدم ثانیه خبر داد و تصریح کرد: خوش‌نیت در ماده 1500 متر با ثبت زمان 5 دقیقه و 14 ثانیه و 65 صدم ثانیه عنوان دوم را از آن خود کرد.

بنوان به کسب عنوان سومی دونده استان در 3000 متر اشاره کرد و یادآور شد: زینب زارعی با ثبت زمان 13 دقیقه و 38 ثانیه و 74 صدم ثانیه بر سکوی سوم این ماده ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران همدانی که در لیگ برتر کشور حضور داشتند نتوانستند در این رقابت ها حاضر شوند و در صورت حضور این ورزشکاران قطعا می توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم.