به جرایم صنفی تحت هیچ عنوانی تخفیف داده نمی شود

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه به جرایم صنفی تحت هیچ عنوانی تخفیف داده نمی شود، گفت: هرچه نیاز سوخت ماشین آلات کشاورزی باشد را تأمین می کنیم.

به گزارش فردای همدان، حسین افشاری، در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار بیشتر روی تأمین کالاهای اساسی تمرکز دارد، اگه کالا کم باشد سامان دهی ممکن نیست و معنا ندارد، در حوزه اقتصاد بنا را گذاشته ایم که التهابات را از قبل پیش بینی کنیم و کالاهای اساسی را تأمین نماییم.
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر کمبود برجسته و پررنگی در بازار شهرستان نداریم، افزود: در برخی اقلام دارویی کمبود داریم و بیماران خاص مقداری سرگردان می شوند که پیگیر حل این معضل نیز هستیم.
وی با اشاره به اینکه در راستای تأمین اقلام اساسی و مورد نیاز مرغ منجمد وارد بازار شد که سایز مناسب و کیفیت خوبی داشت، بیان کرد: اداره غله استان قول ۱۵۰ کیسه آرد را داده بود که ۳۰ کیسه به شهرستان داده شده و ۱۲۰ مانده بود که طی دو روز آینده ارسال می شود و در بین نانوایی هایی که در سفر اربعین کمک کردند توزیع می شود.
افشاری با بیان اینکه در ایام سفر اربعین به همت اداره راهداری شهرستان اتوبوس ها در مرز مهران مستقر شدند و رضایتمندی خوبی ایجاد کرد، عنوان کرد: با همکاری ادارات مختلف و در اختیار گذاشتن خودرو به نیروی انتظامی روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ گذرنامه از تویسرکان به استان برده و مهر زده می شد تا از تردد روزانه بیش از ۱۵۰ نفر از شهروندان به مرکز استان جلوگیری و تسهیل در کار انجام شود.
فرماندار تویسرکان در ادامه با تاکید بر اینکه برای اولین بار ارز مورد نیاز زائرین در شهرستان تأمین شد و به ازای هر زائر ۱۰۰ دلار در شهرستان ارائه شد، گفت: هرچه بازارچه میوه و تره بار رونق بیشتری داشته باشد تنظیم بازار راحت تر انجام می شود، جنس و قیمت مورد نظر اقلام در این بازارچه باید ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از بازار باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یک ریال از فرد مستقر در میدان میوه و تره بار اجاره گرفته نمی شود، ادامه داد: شهرستان تویسرکان نسبت به رفع مغایرت ها در نانوایی ها بخوبی عمل کرده است از ۱۴۵ نانوایی تنها ۷ نانوایی به دلیل مشکلات حقوقی و فوت مالک ایراد دارد.
افشاری در خصوص سرویس مدارس تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی نخواهیم داشت، اظهار داشت: واحد‌های صنفی که به تذکرات توجه و رفع مشکل نکنند جریمه می شوند، ۶میلیارد تومان جریمه واحد‌های صنفی از ابتدای سال تا کنون نشان از عملکرد خوب تعزیرات حکومتی دارد.