مسئله عفاف و حجاب در اولویت کار باشد

اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست احمدوند فرماندار نهاوند و با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه ، فریدونی مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان، کیانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، و سایر مسئولین شهرستانی در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، فرماندار نهاوند در این نشست با تاکید بر اهمیت حفظ عفاف و حجاب و مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمن در تهاجم فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته بارها در رابطه با توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان هشدار دادند و همه را نسبت به افکار شوم دشمنان در برابر نظام و انقلاب آگاه کردند،که وظیفه همه ما در این زمینه اجرای فرامین رهبری و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است.

ضرغام احمدوند با اشاره به اینکه حفظ عفت و حیا و پاکدامنی فقط خاص زنان نیست و مردان نیز بایستی به این مهم توجه ویژه داشته باشند گفت: در اجتماع امروزی این مقوله مهم باعث مشکلات زیادی در جامعه شده است که ضروریست بیشتر به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: در ادارات و نهادها ضروریست مسئله عفاف و حجاب در اولویت کار باشد و فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه عفاف و حجاب بیان داشت: دستورالعمل ها و مصوبه های ارائه شده در این کارگروه به همه اعضا و دستگاه‌های عضو کارگروه عفاف و حجاب ارسال شود و همه اعضا موظفند برابر این دستورالعمل عمل کنند.

احمدوند در پایان گفت: برپایی نمایشگاههای عفاف و حجاب در مناسبت‌ها توسط مراکز فرهنگی و شهرداری‌ها در سطح شهرستان انجام شود و با توجه به نزدیک تر شدن بازگشایی مدارس و دانشگاهها، نمایشگاه عفاف و حجاب در ورودی مراکز آموزشی برپا شود و این مهم به مناسبت های مختلف تداوم داشته باشد.