ساختار باشگاه را حرفه ای می کنیم

رییس هیات مدیره شرکت جويبار شهر و قائم مقام پاس گفت: با برنامه ریزی مدون و اصولی ساختار این باشگاه را حرفه ای می کنیم.

سیدمحمد رضوی پور در حاشیه تمرین تیم پاس با تاکید بر اینکه موفقیت پاس مستلزم حمایت مسوولان اجرای استان همدان است، اظهار داشت: هدفگذاری شرکت سرمایه گذاری جویبار شهر کمک به رشد و توسعه فوتبال همدان در قالب باشگاه پاس است.
وی افزود: نگاه ما به تیم پاس فقط رده سنی بزرگسالان نیست بلکه می خواهیم پایه های فوتبال این باشگاه را ساماندهی و در راستای پشتوانه سازی مناسب برنامه ریزی کنیم.
قائم مقام باشگاه پاس اضافه کرد: پاس متعلق به اقصی نقاط استان همدان است و حتی آمادگی داریم در روستاها نیز حضور یافته و استعدادیابی داشته باشیم.
رضوی پور خاطرنشان کرد: برای تمامی رده های سنی برنامه داریم و هدف ما ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی پاس به معنای واقعی است.
وی افزود: پاس در گذشته به صورت تیم اداره شده و ساختار باشگاه داری در پاس را شاهد نبوده ایم و اکنون به دنبال ایجاد چارت سازمانی در قالب باشگاه حرفه ای هستیم.
رضوی پور با بیان اینکه هم اکنون حدود ۸۰ درصد ترکیب تیم با نظر مستقیم هادی گل محمدی سرمربی تیم تکمیل شده است، گفت:
۷۰ درصد اعضای تیم را نفرات بومی تشکیل می دهند که نشان از اعتماد و اعتقاد هیات مدیره جدید باشگاه به توانمندی نیروهای بومی دارد.
وی افزود: در حال حاضر قرارداد بازیکنان مدنظر هادی گل محمدی سرمربی تیم منعقد شد و نظم و انضباط بسیار خوبی در تمرین تیم پاس حاکم است.
رییس هیات فوتبال همدان نیز گفت: تیم پاس با اتحاد و همدلی می تواند مسیر موفقیت را پیدا کرده و شاهد نتایج درخشان این تیم در فصل جدید لیگ 2 باشیم.
عباس صوفی بیان کرد: هم اکنون با تصمیم مدیران باشگاه شاهد بومی سازی در تیم هستیم و انتخاب هادی گل محمدی به عنوان سرمربی پاس نشان از نگاه مثبت تیم مدیریتی به نیروهای بومی است.
وی اضافه کرد: تعامل و اتحاد عوامل باشگاه پاس، هواداران و هیات فوتبال می تواند مسیر موفقیت تیم در لیگ 2 را هموار سازد و توقع داریم امسال شاهد صعود پاس باشیم.
صوفی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال همدان از بدو انتقال پاس به این استان حامی این تیم بوده و اکنون نیز در کنار این تیم به حمایت خواهد پرداخت.