مدیرعامل باشگاه پاس:

رویای هواداران برای داشتن تیم حرفه ای را به واقعیت تبدیل می کنیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با قدردانی از مسوولان اجرایی و هواداران بابت اعتماد به مجموعه شرکت جویبار شهر بابت اداره باشگاه پاس اظهار داشت: یک ماه از تحویل امور مدیریتی باشگاه پاس به شرکت جویبار شهر می گذرد و آنچه که برای ما حایز اهمیت است، جامه عمل پوشاندن به خواسته هواداران دلسوز و متعصب و تحقق رویاهای آنان است.

به گزارش فردای همدان، مهندس هادی خرمیان افزود: یکی از مهمترین خواسته هواداران اعتماد به مربی بومی بود و با آغوش باز این خواسته را عملی کردیم و اکنون با انتخاب سرمربی بومی و تیم همراه وی امید و شادابی را به فوتبال همدان به خصوص طرفداران متعصب پاس تزریق کردیم و با حمایت هیات مدیره موسسه فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهدای الوند درصدد به سرانجام رساندن هدفی هستیم که سال ها بر زمین مانده است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت باشگاه بدون حاشیه در حال انجام است، گفت: همکاری شایسته دکتر چیت سازیان نماینده پرتلاش موسسه شهدای الوند و حمایت های مهندس عباس صوفي رییس هیات فوتبال استان و دکتر حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مسیر تحقق اهداف باشگاه بسیار موثر بوده و خواهد بود ضمن اینکه قدردان زحمات اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان همدان هستیم که پوشش گسترده از فعالیت های جدید باشگاه داشته و دارند.
وی هواداران را سرمایه اصلی باشگاه پاس دانست و گفت: قدردان هواداران متعصب و صبور تیم هستیم که در دوره مدیریت جدید حمایت لازم را دارند و از همان ابتدا در کنار ما قرار گرفته اند.
خرمیان با اشاره به اینکه هادی گل محمدی جزو مربیان با اخلاق و توانمند فوتبال استان همدان است، یادآور شد: شایسته است از فعالیت تمامی پرسنل اداری باشگاه تشکر کنم که تا به امروز حضوری فعال و دلسوزانه داشته اند و با هماهنگی صورت گرفته نسبت به عقد قراردادهای مالی با در نظر گرفتن منافع باشگاه اقدام کرده و به خوبی مدیریت هزینه اعمال شده است.
وی با اشاره به اینکه به زودی خوابگاه باشگاه تجهیز و اعضای تیم در آن مستقر می شوند، افزود: همچنین پیگیر برخورداری از زمین چمن اختصاصی برای باشگاه هستیم ضمن اینکه به زودی کمیته تسویه حساب های مالی در باشگاه وارد کار اجرایی خواهد شد.
وی تشکیل کمیته فنی و نظارت را از دیگر اقدامات صورت گرفته نام برد و اظهار داشت: ایجاد ساختار رسمی کانون هواداران و راه اندازی اپلیکیشن باشگاه هواداری به همراه خدمات ویژه از دیگر طرح های در دست اقدام است.
خرمیان از ایجاد آکادمی باشگاه در رده های سنی پایه و شروع ثبت ‌نام از استعدادها خبر داد و گفت: به زودی فراخوان نحوه نام نویسی از نوآموزان و نخبه های فوتبال در تیم های پایه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.