آغاز طرح کنترل ترافیکی اربعین در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از آغاز طرح کنترل ترافیکی اربعین برای روان سازی تردد خودرو‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ فرخ جمالی گفت: با آغاز این طرح هفت گروه خودرویی از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی پلیس راهور شهرستان همدان از میدان فرودگاه تا میدان کربلا مستقر شدند.

وی گفت: این گروه ها شبانه روز در محل‌های تعیین شده حضور دارند تا بر تردد وسائل نقلیه نظارت و جلوگیری از بروز تصادف به ویژه در نقاط حادثه خیز و بحرانی اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: اولویت اصلی روان سازی ترافیک، رسیدگی سریع به سوانح احتمالی و ترسیم کروکی برای جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: همدان کمربندی ندارد و معبر خروجی آن از چارباغ نجفی به سمت چارباغ ارتش و استان های غربی بسیار کم عرض و باریک است بنابراین با بروز سانحه، احتمال بروز ترافیک زیاد است.

وی از شهروندان و مسافران خواست با بروز تصادف، خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست و به مکانی امن تا رسیدن عوامل پلیس راهور برای ترسیم کروکی منتقل کنند در غیر اینصورت به علت مسدود شدن راه و کندی تردد خودرو‌ها شاهد اوج گرفتن ترافیک در معابر شهر همدان خواهیم بود.