مدیرعامل پاس:

هنوز ساختمان باشگاه را تحویل نگرفتیم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: هنوز ساختمان باشگاه را تحویل نگرفته ایم و نمی توانیم امور تیم را پیگیری کنیم.

به گزارش فردای همدان، هادی خرمیان اظهار داشت: با این شرایط نمی توانیم فعالیت تیم را آغاز کنیم و از هیات امنای باشگاه انتظار داریم مسایل را حل کند.
وی بیان کرد: چند گزینه سرمربیگری را مدنظر داریم و مذاکراتی با آنها داشته ایم اما در حال حاضر امکان شروع تمرینات باتوجه به روشن نشدن تکلیف ساختمان باشگاه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته منتظر حل مشکلات موجود پیرامون ساختمان اداری و اقامتی باشگاه هستیم و امیدوارم هرچه سریعتر برطرف شود چرا که فرصت زیادی تا شروع مسابقات لیگ 2 نداریم.
خرمیان با بیان اینکه هواداران حق دارند از وضعیت موجود مطلع شوند، گفت: دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی و شروع رسمی تمرین آماده سازی تیم نبود مکان اداری باشگاه است چرا که نیاز به پیگیری امور اداری و حقوقی باشگاه و همچنین مذاکره با نفرات جدید هستیم.
وی با اشاره به اینکه چارت سازمانی و ساختار جدید باشگاه طراحی و تدوین شده است، گفت: قصد ایجاد کمیته های فنی، اتاق فکر و هم اندیشی باشگاه با حضور صاحب نظران داریم.
مدیرعامل باشگاه پاس ابراز امیدواری کرد مسوولان اجرایی استان همدان و اعضای هیات امنای باشگاه نسبت به تعیین تکلیف ساختمان اداری پیگیری لازم را داشته باشند.
تیم پاس به عنوان تنها نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.