ایجاد ۴۰ هزار شغل در همدان تا پایان سال

رئیس جمهور با بیان اینکه اشتغال از مهمترین مشکلات مردم و جوانان همدان می باشد، گفت: در شورای اداری، مدیران استان همدان را مکلف خواهیم کرد که تا پایان سال ۴۰ هزار شغل در همدان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم همدان با بیان اینکه مسئله زوج های جوان از اولویت های دولت است، اظهار کرد: نیاز کشور و زوج های جوان بحث مسکن می باشد و زوج های جوان نگران مسکن هستند و در برنامه ریزی این سفر به صورت ویژه مسکن زوج های جوان را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه با مدیران مربوطه در این حوزه صحبت شده و در این سفر نیر با مسئولان استانی صحبت خواهد شد؛ افزود: مشکل مسکن با همراهی مردم و متخصصین حل شود و زوج های جوان برای تشکیل زندگی نگرانی نداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه با جوانان و مردمی که برای ساخت مسکن اعلام آمادگی کنند همراه خواهیم بود، ادامه داد: با پرداخت تسهیلات و ارائه زمین های ارزان قیمت روند بهبود این موضوع در استان همدان را شاهد خواهیم بود.
رئیسی با عنوان اینکه اشتغال از مهمترین مشکلات مردم و جوانان همدان می باشد، گفت: در شورای اداری، مدیران استان همدان را مکلف خواهیم کرد که تا پایان سال ۴۰ هزار شغل در همدان ایجاد شود.
رئیس جمهور عنوان کرد: تمام مسئولین و بخش های اداری می بایست پای کار بیایند و تمام تلاش خود برای فعال کردن بخش تولید که کمک بسزایی در ایجاد اشتغال را دارد، بنمایند.
وی با اشاره به اینکه تولید باید رونق بگیرد، گفت: واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل شناسایی و کمک به راه اندازی و رونق مجدد آنها گردد.
رئیسی با بیان اینکه به حوزه اشتغال توجه ویژه ای داریم، افزود: زیر ساخت های موجود در حوزه اشتغال در این این شهر فراموش نشود و ظرفیت های موجود را نادیده نگیرید.
رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب در استان همدان، خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید با برنامه ریزی و کارهای فوری، حداکثر ظرف دو ماه، مسئله آب در این استان را سامان دهند.