دستگيري سارق قطعات داخل خودرو در نهاوند

سرپرست انتظامي شهرستان “نهاوند”، از دستگيري سارق حرفه اي قطعات خودرو و کشف 13 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ “ذبيح الله درويشي”، در تشريح اين خبر بيان داشت: درپي وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان با اقدامات فني و اطلاعاتي و با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، يک سارق حرفه اي را در این خصوص شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه در محفيگاهش دستگير کردند.
سرهنگ درويشي تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي فني و تخصصي، به 13 فقره سرقت انواع قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرپرست انتظامي شهرستان نهاوند در پايان با اشاره به این که در بازرسي از محل اختفاي نامبرده، مقاديري مدارک، لوازم و قطعات داخل خودرو سرقتي نيز کشف شد، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.