راهیابی بانوی کاراته‌کای همدانی به مسابقات آسیایی

رئیس هیئت کاراته استان همدان، گفت: «مائده زارعی» بانوی کاراته کای همدان به مسابقات آسیایی 2021 قزاقستان راه یافت.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، سید مهدی وفایی در آئین استقبال رسمی از بانوی کاراته کای استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کومیته در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید دختران جهت اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان، گفت: خوشبختانه در این مسابقات مائده زارعی در وزن مثبت 54 کیلوگرم موفق شد در بین سه برگزیده رده سنی نوجوانان قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه مائده زارعی به مربیگری «فائزه ترکمان» در این مسابقات حضور داشت، گفت: زارعی موفق شد در قالب تیم ملی رده‌های سنی پایه دختران راهی مسابقات قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان شود.
رئیس هیئت کارانه استان همدان، گفت: مسابقات آسیایی کاراته از 28 آذرماه به مدت سه روز در آلمانی قزاقستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: خوشبختانه با کادرسازی صورت‌گرفته و استفاده از قهرمانان و پیش‌کسوتان ارزنده این رشته و همچنین حمایت‌های دکتر سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران طی چندماهه اخیر اتفاقات بسیار خوش‌آیندی برای کاراته استان همدان رخ‌داده که جای قدردانی از همه زحمتکشان ورزش استان و کشور دارد.
وفایی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با تداوم همراهی‌ها و همکاری‌های مشترک بتوانیم به چشم‌اندازهای تبیین شده دست یابیم و جایگاه کاراته استان همدان را بیش‌ازپیش ارتقاء دهیم.