نواقص خانه کونگ‌فو همدان رفع می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:: نواقص خانه کونگ‌فو همدان رفع می‌شود.

به گزارش فردای همدان، حمید سیفی در دیدار با رئیس و تنی چند از ارکان هیئت کونگ‌فو استان همدان با اشاره به اینکه 53 هیئت ورزشی در استان همدان فعالیت دارند، اظهار کرد: خوشبختانه اکثر هیئت‌های ورزشی استان همدان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در کشور از فعالیت‌های ورزشی فاصله نگرفتند و همواره برای رشد و توسعه ورزش استان در تلاش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های هفتگی، ماهانه و بازدیدهای میدانی از زیرساخت‌های ورزشی استان همدان، افزود: اگر امروز به این باور برسیم که آینده خوب و بد ورزش استان نتیجه اقدامات ماست با تمام توان سعی بر بروز شدن اقدامات خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سایه وحدت و انسجام طی چند ماه اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه عمرانی و جذب اعتبارات افتاده است، گفت: خوشبختانه در سایه این همدلی پروژه‌هایی همچون سه سالن استادیوم شهید شمسی‌پور احیا و بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیز برای پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان همدان از محل اعتبارات متوازن جذب شده است.

سیفی در ادامه با بیان اینکه ما وظیفه تکریم پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان را داریم و آمادگی دیدار با این عزیزان را نیز داریم، عنوان کرد: تکریم پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی توسط ورزشکاران و جامعه ورزشی نشان دهند رشد چندوجهی است لذا باید این مهم توسعه پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه برای رفع برهی نواقص سالن‌های ورزشی دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بسیج شده‌اند، بیان کرد: برای پیشبرد و پیشرفت کمی و کیفی هیئت‌های ورزشی در دو بخش زیرساختی و ورزشی در تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه اماکن ورزش استان همدان باید تعیین حدود شوند، اظهار کرد: نگهداری و حراست از بیت‌المال و املاک و اموال در اختیار وظیفه شرعی است لذا باید به این مهم توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

سیفی از برگزاری جلسه آموزشی در بحث تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی برای خزانه‌داران هیئت‌ها خبر داد و گفت: آموزش باید در سطوح مختلف ورزش و جوانان توسعه پیدا کند.