دومین دو سالانه نقاشی همدان برپا شد

گروه فرهنگ و هنر: دبیر دومین دوسالانه نقاشی همدان گفت: دومین دو سالانه نقاشی همدان دوم شهریور ماه ساعت 16 در مجتمع آوینی برپا شد.       سعید دولتی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، هدف برگزاری نمایشگاه را معرفی بچه های هنری و بالا بردن سطح هنر در همدان اعلام کرد […]

گروه فرهنگ و هنر: دبیر دومین دوسالانه نقاشی همدان گفت: دومین دو سالانه نقاشی همدان دوم شهریور ماه ساعت 16 در مجتمع آوینی برپا شد.

 

 

 

سعید دولتی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، هدف برگزاری نمایشگاه را معرفی بچه های هنری و بالا بردن سطح هنر در همدان اعلام کرد و افزود: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و شناخت هنر معاصراز مهمترین هدف این نمایشگاه است.

دولتی حضور ناصر پلنگی در افتتاح را از حسن این نمایشگاه دانست و ادامه داد: قبل از افتتاح، در کارگاه تخصصی مجتمع آوینی هنر ایران و جهان با حضور ناصر پلنگی، داوران نمایشگاه و هنرمندان مقایسه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از کتاب دوساله نقاشی همدان رونمایی شد، اظهار داشت: همچنین از برگزیدگان نمایشگاه تجلیل می شود‌.

دبیر اجرای دومین نمایشگاه دوسالانه نقاشی همدان با بیان اینکه سبک کارها زندگی ایرانی اسلامی و تکنیک آنها آزاد است، ابراز کرد: ابتدا ۱۸۰ اثر ارسال شد که طی داوری های فشرده ۱۳۰ اثر منتخب نمایشگاه شد که ۳۰ اثر آن مربوط به اساتید است.

دولتی به امکانات متوسط مجتمع اوینی تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر نبود نیروی کمکی وسیله ابزار هم در این مکان وجود نداشت و ما خود تمام وسیله ها را تهیه و نصب کردیم.

وی در پایان از علاقه خود به فروش نقاشی ها، گفت: شاید اگر برپایی نمایشگاه دو سالانه نقاشی رسانه ای شود مردم در این نمایشگاه حضور یابند و از تقاشی ها خریداری کنند.