‍ تاکید مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بر ارائه خدمات بی‌وقفه دستگاه‌ها به مردم

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان بر استمرار خدمات رسانی بهینه دستگاه‌ها به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، احسان شهابی در جلسه با بازرسان استانداری، اظهار کرد: انجام فرایند انتخابات فرارو نباید خللی در انجام وظایف و ارائه خدمات به مردم ایجاد کند و بازرسان در بازرسی ها باید این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان همدان افزود: ارزیابی نحوه اجرای دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های دولتی و الزامات و پروتکل های طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا و کنترل میزان مصرف برق طبق روال قبل از ضرورت‌های بازرسی است.

وی بیان کرد: آنچه مشارکت در انتخابات را افزایش خواهد داد، ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی است و افزایش رضایتمندی با جدیت مدیران و کارکنان دولت در ارائه خدمت به مردم حاصل خواهد شد.

شهابی تصریح کرد: تاکید و انتظار استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، افزایش میزان و کیفیت خدمت رسانی به مردم در تمام دستگاه‌های دولتی و انجام امور مردم با جدیت بیشتر و اقناع و رضایتمندی مردم است و بازرسان دفتر در بازرسی ها نحوه صیانت از حقوق اداری شهروندان را در مواجهه با ارباب رجوع لحاظ نمایند.

وی در پایان از عموم مردم استان دعوت کرد تا با مشارکت حداکثری در انتخابات، فصل نوینی از مشارکت را در سرنوشت کشور رقم بزنند.