تقویت توان بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر

گروه فرهنگ و هنر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر تقویت توان بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد فاضل عبادی شامگاه یکشنبه در آیین پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان همدان اظهار کرد: دولت یازدهم در سه سال گذشته فعالیت‌های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر داشته است.   […]

گروه فرهنگ و هنر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر تقویت توان بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد فاضل عبادی شامگاه یکشنبه در آیین پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان همدان اظهار کرد: دولت یازدهم در سه سال گذشته فعالیت‌های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر داشته است.

 

 

به گزارش”فردای همدان”،وی بیان کرد: هدفگذاری استان همدان در اجرای برنامه‌هایی در حوزه علمی، فرهنگی و هنری بوده و اکنون به قطب برنامه‌های کودک و نوجوان تبدیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره تخصصی تصویرسازی آیات قرآنی در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینها برنامه‌های بسیار دیگری هم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه عدالت فرهنگی مهم  و جزو سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، گفت: تمام برنامه‌ها را اجرا کردیم و شاخه‌ای نیز در سطح شهرستان‌ها ایجاد شد تا برنامه‌ها در سطح شهرستان هم برگزار شود.

عبادی توجه به مفاخر و بزرگان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به کثرت بزرگان در استان، توجه به این حوزه و معرفی آنها جزو اولویت‌ها بود که بزرگداشت‌هایی هم برگزار شد.

وی بر تقویت توان بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد و افزود: خوشبختانه این ظرفیت، توان یافته و حوزه‌ها تجهیز شده و در برخی از قسمت‌ها کم‌نظیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تقویت نهادهای صنفی و تشکل‌های فرهنگی و هنری و حمایت از اهالی فرهنگ و رسانه را جزو برنامه‌های جدی دانست و اظهار کرد: سال قبل ٦٣ برنامه بین‎المللی، ملی، منطقه‌ای و استانی برگزار شد.

وی به تسهیل فرآیند و تفویض اختیار برای مشارکت اهالی فرهنگ و هنر در برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه نشاط و شادابی در حوزه موسیقی استان مد نظر است؛ به طوری که ٢٣٥ اجرای موسیقی از سال گذشته در استان انجام شده است.

عبادی با تأکید بر برگزاری همایش «صبای جوانی» گفت: امیدواریم این برنامه پایدار بماند و برای معرفی استان همواره ماندگار باشد.