کسب 2 رتبه برتر کشوری توسط شرکت توزیع برق استان همدان

شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ارزیابی عملکرد کلان وزارت نیرو با عنوان باشگاه ۱۰ تایی‌ها موفق به کسب 2 رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، این شرکت در راه‌اندازی سامانه نظارت مکانیزه (سنم) با هدف ایجاد شفافیت، ارتقاء سلامت اداری، پایش فرآیند و مانیتورینگ مکان محور عوامل اجرایی موفق به کسب رتبه برتر شد.

در طرح سنم طراحي مکان محور، ایجاد سیستم استعلامات، نظارت مکان محور و كنترل پروژه، ایجاد بانک اطلاعاتی و مکانیزم کنترل کیفی کالا و ایجاد سیستم تبادل داده و اطلاعات مورد پایش قرار می‌گیرد.

همچنین این شرکت در تدوین برنامه‌های 099 و نظارت بر اجرای آنها نیز موفق به کسب رتبه برتر شد که در این راستا برنامه‌ریزی متمرکز بر کنترل پیک بار با استفاده از اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار تشویق محور نسبت به کاهش مصرف مشترکین صنعتی اقدام می‌شود.

لازم به ذکر است، این شرکت در گروه خود موفق به کسب مقام اول شد.

گفتنی است؛ همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین پویش هر هفته_الف_ب_ایران و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت برق در بخش توزیع که با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت برق کشور برگزار شد، شرکت‌های برتر در اجرای طرح‌های ساز و کاری تحول دیجیتال و هوشمندسازی صنعت برق در قالب باشگاه ۱۰ تایی‌ها معرفی شدند.