زیرساخت های ورزش شهر صالح آباد توسعه می یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زیرساخت های ورزش شهر صالح آباد توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حمید سیفی به همراه معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در شهر صالح‌آباد و دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر صالح‌آباد از زیرساخت‌های ورزشی این شهر بازدید کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه مسئولین شهر صالح‌آباد خصوصاً شهردار و شورای شهر نسبت به توسعه ورزش در این شهر توجه ویژه دارند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ترویج ورزش در مناطق مختلف ریشه آسیب‌های اجتماعی را خشک می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم با نظرات کارشناسی شهردار و اعضای شورای شهر صالح‌آباد بتوانیم قدمی مثبت در راستای اعتلای استان همدان برداریم.

سیفی با اشاره به اینکه بازنشستگی پیشکسوتان به معنای کنارگذاشتن این عزیزان از امور نیست، گفت: پیشکسوتان از سرمایه‌هایی هستند که می‌توان برای تعالی هرچه بیشتر از ظرفیت این عزیزان استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از زمین چمن و سایر زیرساخت‌های ورزشی صالح‌آباد، گفت: در حد توان با پیگیر تسریع در ساخت پروژه ورزشی زمین چمن صالح‌آباد و رفع سایر موانع خواهیم بود.

در ادامه رئیس شورای شهر صالح‌آباد ضمن تقدیر از همراهی و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص زیرساخت های ورزشی این شهر، گفت: امیدواریم با همدلی، خرد جمعی و توانی مضاعف مشکلات پیش روی ورزش و جوانان در شهر صالح آباد را رفع کنیم.