محدودیت‌های تردد در همدان در روز‌های منتهی به عید فطر

فرماندار همدان گفت: تردد خودروها با پلاک غیر بومی از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، محمد علی محمدی با بیان اینکه, تردد در روز‌های منتهی به عید فطر با پلاک غیر بومی در همه شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است، اظهار کرد: در همدان نیز این محدودیت از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه 25 اردیبهشت اعمال خواهد شد.

فرماندار همدان از کنترل ورودی های شهرهمدان در این راستا خبر داد و افزود: در ایام ذکر شده هیچگونه مجوز تردد برای خودروها صادر نمی شود و سامانه صدور مجوز ترددهای ضروری غیر فعال خواهد بود .

وی تصریح کرد: برخی از شهروندان ساکن همدان نیز دارای خودرو با پلاک غیر بومی هستند و تردد این خودروها شائبه حضور مسافر را برای شهروندان ایجاد می نماید و لذا هر گونه تردد خودرو با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

محمدی افزود: تردد شبانه کلیه خودروها نیز از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان ممنوع است و خودروهای متخلف جریمه و در صورت تکرار توقیف خواهد شد.

لازم به ذکر است, شناسایی تخلفات ترددها هم توسط دوربین و هم توسط تیم‌های گشت پلیس راه و راهور انجام می‌شود .

جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی ورود به شهرهای نارنجی برای پلاک های غیر بومی اعمال می شود؛ همچنین به ازای هر ۲۴ ساعت تردد‌ غیر مجاز در شهرهای قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر‌ مبلغ ‌جریمه افزوده می شود.