دغدغه اشتغال و مسکن جوانان و قهرمانان را در حد توان رفع می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دغدغه اشتغال و مسکن جوانان و قهرمانان را در حد توان رفع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حمید سیفی در دیدار با رضا قیطاسی قهرمان بدنسازی و پرورش اندام کشور با اشاره به کسب عنوان سوم قوی‌ترین مرد کشور که با حضور معاون ورزش اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، گفت: باید با همفکری مشکلات و موانع پیشروی ورزشکاران را رفع کنیم تا با فراغ‌بال بتوانند در رقابت‌های مختلف حاضر شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جوانان استان همدان دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که با توجه ویژه به آن‌ها می‌توانند به جایگاه والای خود برسند.

وی با اشاره به اینکه باید خود و جامعه اطراف را برای پیشبرد بهتر امور مدیریت کنیم، گفت: دنیا امروز دنیای ارتباطات، همراهی و تعامل است لذا باید با بهره‌مند بودن از این روحیه در راستای رسیدن به اهداف تعریف شده حرکت کنیم.

سیفی با بیان اینکه رؤسای ادارات شهرستان‌ها باید در خصوص بررسی مشکلات، ارائه آموزش‌های لازم به قهرمانان ورود کنند، گفت: در حال حاضر ثبت‌نام جوانان و قهرمانان استان در طرح مسکن ملی جوانان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه قهرمانان ما نباید دغدغه کار و مسکن داشته باشند، گفت: مثل کوه پشت سر ورزشکاران و قهرمانان هستم.

وی با بیان اینکه ۶۷ درصد اعتبارات اداره کل با پیگیری، ارتباط و پشتکار نسبت به قبل اضافه شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم قدمی مثبت در راه اعتلای ورزش استان و رفع دغدغه ورزشکاران برداریم.

سیفی با اشاره به اینکه دوران طلایی قهرمانان نباید به حاشیه برود، گفت: باید آموزش‌های مجازی سبک زندگی ویژه ورزشکاران در ابعاد مختلف برگزار شود.