جلسه تقدیر از مربیان فعال جمعیت هلال‌احمر استان همدان

با حضور ویدئو کنفرانسی دبیرکل محترم جمعیت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، معاون آموزش و پژوهش از مربیان فعال این حوزه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان :جمعیت هلال احمر استان همدان این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل نفرات ممکن صبح امروز مورخ چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور ویدئو کنفرانسی دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر در سالن کنفرانس ساختمان شماره ۳ جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.

مدیرعامل ، معاون آموزش و پژوهش، مربیان و مسئولین سایر استان‌ها نيزبصورت ویدئوکنفرانسی در این جلسه شرکت نموده و مسائل و مشکلات حوزه خود را به اطلاع دکتر قوسيان مقدم دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور رسانیدند.

در ادامه این مراسم، علی سنجر بگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین در جلسه گفت: با توجه به روند پاندمی کرونا و با عنایت به مشکلات و تبعات این مهم نیاز است تا آموزش‌های همگانی و حتی تخصصی هلال‌احمر در قالب سرفصل هاي استاندارد وبه‌صورت مجازی اشاعه و نشر یابد.

درادامه وحید عرفانی معاون آموزش پژوهش جمعیت استان همدان نیز ضمن اشاره به مشکلات مختلف در برگزاری کلاس‌ها در سال ۹۹ ، از زحمات کلیه مربیان در استان تقدیر و تشکر نموده و گفت: این معاونت با عنایت به وظایف ذاتی خود باید توان ارائه آموزش‌های لازم را در هر شرایطی داشته باشد و بتواند روند روبه‌رشد بهتری را تجربه نماید.

در پایان این مراسم با تشکر و قدردانی از زحمات مربیان مدعو، به رسم یادبودهدیه ای به آنها اهدا گردید.