شکوفایی ادبیات کودک بالندگی نسل آینده را رقم خواهد زد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شکوفایی ادبیات کودک بالندگی نسل آینده را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری در اولین دیدار با فعالان عرصه کودک شهرستان کبودراهنگ با اشاره به جایگاه مفاهیم تربیت اسلامی بر ادبیات کودک اظهار کرد: پرورش نسل جدید یکی از اصولی است که پیشرفت کشور به آن وابسته است و سرمایه گذاری برای تعلیم و تربیت دینی کودکان جامعه نشانگر تمدن هر کشوری است.

وی با اشاره به بیانات ائمه معصومین(ع) در خصوص اهمیت تربیت کودکان افزود: کودکان جایگاه ویژه ای در نزد پروردگار دارند و تکریم و شناخت اصول تربیتی کودک از ضروریات جامعه امروزی است.

نظیری کودکان را پایه های شکل گیری تمدن اسلامی دانست و گفت: تشکیل قرارگاه ستادی و شناسایی نیروی انسانی مناسب در عرصه نیازهای کودک و تولید محتوای فاخر و متناسب با کودک از اولیت های بسیار مهم قرارگاه ستادی ما خواهد بود.

وي با اعلام حمایت از گروه های تبلیغی فعال در عرصه کودک و نوجوان عنوان کرد: کلیه گروه های تبلیغی فعال در عرصه های کودک و نوجوان شهرستان کبودراهنگ مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت.

در انتها این برنامه کلیه گروه ها و فعالان عرصه کودک و نوجوان شهرستان کبودراهنگ به بیان برنامه ها و مطالبات خود پرداختند.