رسول سلیمانی رئيس هیئت بسکتبال اسدآباد شد

رسول سلیمانی باحکم پرویز ریحانی ریاست هیئت بسکتبال استان همدان و با حضور سرپرست اداره ورزش وجوانان بعنوان ریاست هیئت بسکتبال اسدآباد انتخاب شد.

به گزارش فردای همدان، سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد در مراسم معارفه ریاست جدید هیئت بسکتبال شهرستان با بیان اینکه تیم بسکتبال اسدآباد به عنوان تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد و این امر افتخار بزرگی برای استان و شهرستان محسوب می شود، اظهار کرد: نبود اسپانسر از مهمترین مشکلات تیم بسکتبال شهرستان اسدآباد به شمار می رود که در همین راستا جذب اسپانسر بخش خصوصی از نقش موثری در مرتفع شدن نقاط ضعف و مشکلات تیم برخوردار خواهد بود.

علی جمور افزود : با جذب اسپانسر بخش خصوصی می توان تیم برند بسکتبال استان همدان را حفظ کرد و با برنامه ریزی های دقیق و تقویت کادر فنی تیم زمینه درخشیدن در مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور در سال 1400 را از هم اکنون رقم زد.

رسول سلیمانی رئيس جدید هیئت بسکتبال اسدآباد هم از تیم بسکتبال اسدآباد به عنوان سرمایه استان نام برد و گفت :رشته ورزشی بسکتبال یکی از جمله رشته های ورزشی پرهزینه بوده و برای رشد و پیشرفت تیم بسکتبال شهرستان نیاز به حمایت مالی و اسپانسر است.

گفتنی است؛ در پایان رسول سلیمانی به عنوان ریاست هیئت بسکتبال اسدآباد معرفی شد؛ وی پیش از این ریاست هیئت بوکس شهرستان را عهده دار بوده است.