روابط عمومی‌های ادارات در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگام باشند

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها، گفت: روابط عمومی‌های ادارات در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگام و الگو باشند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، اسداله ربانی مهر، در جلسه هیات رئیسه روابط عمومی های استان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی استان همدان، اظهار کرد: اکثر شهرهای استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تنها راه عبور از این مرحله سخت، رعایت پروتکل هاست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: روابط عمومی ها در ادارات نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند و پیشگام و الگو در این مسئله مهم باشند.

وی بیان کرد: بانک اطلاعاتی روابط عمومی های استان با هدف برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی تهیه شده است که به زودی نتیجه بانک اطلاعاتی اعلام خواهد شد.

ربانی مهر ادامه داد: اکثر مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات جوان و دارای تحصیلات دانشگاهی و فعال هستند و تعدادی که عملکرد ضعیفی دارند با هماهنگی مدیران دستگاه تغییر می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی نسبت به امیدآفرینی در جامعه، تعامل با رسانه ها و اطلاع رسانی از خدمات در اولویت روابط عمومی ادارات در سال ۱۴۰۰ باشد.