ضرورت همکاری رسانه‌ها برای آگاهی‌بخشی مردم در شرایط کرونایی

معاون سیاسی استاندار گفت: همکاری رسانه‌ها در جهت آگاهی بخشی به مردم در شرایط قرمز کرونایی بسیار تاثیر دارد، بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌ها توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه کمیته‌ اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ظرفیت موثر رسانه‌ها می‌تواند در کاهش و کنترل کرونا کمکی اساسی باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان افزود: همکاری رسانه‌ها در جهت آگاهی بخشی به مردم در شرایط قرمز کرونایی بسیار تاثیر دارد، بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌ها توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.

وی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز همدان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، می‌توانند گزارش‌های هدفمندی از شرایط موجود برای آگاهی سازی مردم تهیه و پخش کنند.

آزادبخت ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز استان و افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها، نیاز است مردم ماسک زده، از تجمعات پرهیز کنند و پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری همدان نسبت به از سرگیری مانورهای سطح شهر توسط آتش‌نشانی در زمینه هشدار به مردم اقدام کند.