درگیری عشایر کوچ رو و اهالی یکی از روستاهای چهاردولی اسدآباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: گروهی از عشایر کوچ رو هنگام عبور از محدوده اراضی روستایی در منطقه چهاردولی با جمعی از اهالی روستا درگیر شده که این درگیری منجر به مصدومیت هفت نفر از طرفین می شود.

به گزارش فردای همدان، حسین بشری در تشریح این خبر اظهار کرد: این عشایر شب گذشته هنگام عبور از مجاور اراضی روستا با حضور سه جوان محلی و ممانعت برای ورود به مراتع مواجه شده که این موضوع منجر به بروز درگیری میان عشایر و جوانان روستا و مصدومیت هفت نفر می شود.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل می شوند، افزود: دراین درگیری یکی از  اهالی روستا براثر اصابت گلوله سلاح شکاری از ناحیه دست مجروح می شود که پس از انتقال به بیمارستان و درمان سرپایی، مرخص شده و در مجموع شرایط جسمی مجروحان این درگیری خوب گزارش شده است.

بشری بیان کرد: عوامل پاسگاه چهاردولی با حضور به موقع در محل درگیری، ضمن برقراری امنیت و آرامش در منطقه، اقدامات لازم برای بررسی ماجرا و تشکیل پرونده را انجام می دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: درهمین ارتباط عوامل محترم دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد به همراه مامورین انتظامی برای برقراری صلح و سازش میان طرفین درگیر وارد عمل شده اند.