مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین‌سو کلنگ‌زنی شد

شهردار شیرین سو از آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع کارگاهی تولیدی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: در حال حاضر سه کارگاه تولیدی شامل کارگاه تولیدی جداول پرسی، کارگاه تولید سنگ های مصنوعی و کفپوش بتنی و کارگاه جوشکاری در شهرداری فعال هستند و به تناسب نیاز عمران و آبادانی شهر محصولات لازم را تولید مینمایند.

موسوی ادامه داد: احداث مجتمع کارگاهی شهرداری در راستای افزایش میزان تولید، افزایش درآمدهای پایدار، سرعت بخشی در پروزه های شهرداری و ایجاد اشتغال بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار شیرین سو ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها بیان کرد: به منظور اجرایی نمودن منویات رهبری، شهرداری شیرین سو در کنار ارائه خدمات شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی به موضوع اشتغال نیز نگاه ویژه‌ای داشته و راه اندازی این مجموعه به ایجاد اشتغال پایدار مستقیم و غیرمستقیم و رونق اقتصادی منجر می گردد.

امام جمعه شیرین سو نیز در این آیین ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در خوزه اشتغال ادامه داد: با وجود در پیش بودن چهار انتخابات مهم در کشور، مقام معظم رهبری موضوع تولید را حائز اهمیت تشخیص دادند و شعار سال را بر مبنای تولید و اشتغال انتخاب فرمودند.

حجت الاسلام ملکی در ادامه افزود: انتخاب هوشمندانه شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت رونق تولید و اشتغال در کشور است که همه مسئولین باید آن را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهند.

امام جمعه شیرین سو ابراز امیدواری کرد: مسئولین شهرستان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری گام های موثری را در راستای رونق تولید و اشتغال بردارند.

در ادامه بخشدار شیرین سو نیز با اشاره به شعار برگزیده سال از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: راه اندازی این مجموعه می تواند کمک موثری را در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهر داشته باشد.

منصور جمالی آزاد با اشاره به وظایف وزارت کشور بیان داشت بخشداری نیز به عنوان نماینده دولت در بخش آمادگی خود را برای کمک و تسهیل در حوزه اشتغال اعلام می دارد.