ثبت‌نام 337 داوطلب ملایری در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر

فرماندار ویژه ملایر و رییس هیات اجرایی انتخابات این شهرستان گفت: 337 داوطلب طی سه روز نخست آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر از 16 فروردین ماه در روستاهای این شهرستان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، قدرت الله ولدی، در این باره اظهار داشت: در روز نخست ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا ۱۰۶ نفر، روز دوم ۹۰ نفر و روز سوم ۱۴۱ داوطلب نام‌نویسی خود را نهایی کردند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: طی سه روز نخست به تفکیک چهار بخش تابعه این شهرستان، ۱۲۲ نفر در بخش مرکزی، ۶۲ نفر در بخش جوکار، ۸۱ نفر بخش سامن و ۷۲ داوطلب در بخش زند ثبت‌نام کردند.

ولدی گفت: ۱۶۶ روستای این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا است و از این تعداد ۵۰ روستا در بخش مرکزی، ۳۴ روستا در بخش جوکار، ۴۳ روستا در بخش سامن و ۳۹ روستا در بخش زند واقع شده است.

وی با اشاره به پیشتازی ملایر در ثبت نام داوطلبان در سطح استان ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین آغاز شده و داوطلبان می‌توانند هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر با مراجعه به بخشداری‌های مرکزی، سامن، جوکار و زند و یا به صورت غیرحضوری، به مدت هفت روز نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تنها درصد اندکی از داوطلبان از روش‌های غیرحضوری برای ثبت‌نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستا استفاده می‌کنند، تمامی امکانات لازم برای ثبت‌نام حضوری داوطلبان در بخشداری‌های مرکزی، سامن، زند و جوکار مهیا شده و مشکلی در فرآیند نام‌نویسی وجود ندارد.