هیچ تفرجگاهی در بخش مرکزی کبودراهنگ وجود ندارد

جلسه کارگروه امور روحانیون شهرستان کبودراهنگ با حضورحجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه و دکتر حجت اله مهدوی فرماندار و سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و امام جمعه گل تپه و شیرین سو و جمعی از روحانیون در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه در بخش مرکزی هیچ تفرجگاهی وجود ندارد و طرحی چند ساله را برای بنای مجموعه مذهبی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی را در کوه قلی آباد پیش بینی کرده ایم.

حجت اله مهدوی با بیان اینکه از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان درخواست مجدد دفن پیکر مطهر یک شهید گمنام را در این مجموعه داریم، افزود: به برکت وجود این شهید گمنام این منطقه هرچه سریعتر آباد شود تا مردم بتوانند با خانواده شان از این منطقه استفاده نمایند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در این شهرستان، بیان کرد: بنده و تمامی مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف زیر پرچم ولایت‌ فقیه و با هدایت های حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان، خدمت بی منت و شبانه روزی را به مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تکلیف دینی و ملی خود می‌دانیم و مفتخریم که در کشوری خدمت می‌کنیم که روحانیت در آن نقش مهمی را ایفا می‌کنند.