بررسی۵ طرح گردشگری در پنجره واحد سرمایه‌گذاری فرمانداری رزن

ز گفت: در راستای اجرای طرح های سرمایه‌گذاری، ۵ طرح گردشگری با مجموع سرمایه گذاری۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال۱۳۰ نفردر پنجره واحد سرمایه گذاری فرمانداری شهرستان رزن بررسی شد.

به گزارش “فردای همدان”، شهروز کهیایی، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل گردشگری و بناهای تاریخی شهرستان رزن، باید زیرساخت‌های گردشگری درشهرستان مهیا شود که به همین منظور و نیز تسریع در روند صدور مجوزها و اخذ استعلام از دستگاهای مرتبط و در راستای اجرای طرح های سرمایه گذاری، پنج طرح گردشگری با مجموع سرمایه‌گذاری۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال۱۳۰ نفردر پنجره واحد سرمایه‌گذاری شهرستان رزن بررسی شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رزن افزود: این پنج طرح گردشگری شامل سه طرح مجتمع گردشگری روستای فارسجین در زمینی به مساحت۱۱۰۰۰متر مربع، روستای امیریه با مساحت۶۰۰۰ هزار متر مربع و روستای محمدآباد به مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع و 1طرح گردشگری متل در روستای خورونده به مساحت۲۳۰۰ متر مربع و احداث هتل رزن به مساحت۴۵۰۰ متر مربع با مجموع سرمایه‌گذاری۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال130 نفراست.

کهیایی بیان کرد: دو طرح مجتمع گردشگری روستای امیریه و متل گردشگری روستای خورونده در ایام دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از طرحهای مهم گردشگری شهرستان، احداث هتل پارک ملت است که در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری استان تائید و موافقت اصولی آن صادر شد، این پروژه4500 متر مربع مساحت و با زیر بنای۲۷۰۰ متر مربع با فضاهای سوئیتهای اقامتی، سفره‌خانه سنتی، رستوران، سالن پذیرایی و سالن اجتماعات با۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با سرمایه‌گذاری۱۵ میلیارد تومان در حال ساخت است و برای تجهیز این پروژه ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است که افتتاح آن می تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری شهرستان و همچنین آبادانی شهرستان رزن داشته باشد.