بیش از یک‌هزار و 200 شهروند نهاوندی آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند

از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 207 نفر از شهروندان نهاوندی در کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند.

به گزارش فردای همدان، احداله ترکمان با اشاره به اینکه یک هزار و 207 نفر از آموزش های مهارتی برخوردار شدند، گفت: تعداد 729 نفر از آمار فوق را آقایان و 478 نفر را بانوان تشکیل دادند.

رییس مرکز برادران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند اظهار کرد: از حضور 311 نفر در کارگاه های ثابت شهری خبر داد و بیان داشت: افراد شرکت کننده در کارگاه های روستایی 96 نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش در صنایع 72 نفر شرکت کردند اظهار داشت: 17  نفر از عشایر نیز موفق به گذراندن دوره های مهارتی شدند.

ترکمان از آموزش مهارتی به 41 سرباز خبر داد و  تصریح کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به 100 نفر آموزش های مهارتی ارائه شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران نهاوند افراد آموزش دیده در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار را 63 نفر برشمرد و گفت: 29 نفر نیز در کارگاههای سیار شهری آموزش های  مهارتی فراگرفتند.

سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون 478 نفر از بانوان موفق به شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای شدند بیان داشت: 277 خانم در کارگاه ثابت شهری آموزش دیدند.

مهرسیما فاطمی، آموزش دیدگان در کارگاه های روستایی را 82 نفر عنوان کرد و یادآور شد: در کلاس های آموزش در صنایع 51 نفر شرکت کردند.

وی از حضور 45 خانم در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار خبر داد و بیان کرد: آموزش های مهارتی به 15 نفر از بانوان عشایر ارائه شد.

سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند، خاطرنشان کرد: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به 13 نفر آموزش داده شد.