مشکل اینترنت روستای چنار برطرف می‌شود

فرماندار نهاوند به همراهی بخشدار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در جمع اهالی روستای چنار از توابع بخش گیان جهت دیدار مردمی و بررسی مشکلات آنان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، ناصری فرماندار نهاوند، هدف از بازدید روستای چنار را دیدار صمیمانه با روستائیان و پیگیری مصوبات روستاگردی سال گذشته آنان عنوان کرد، و گفت: با توجه به شرایط فعلی کرونا در شهرستان همچنان لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم شرکت در مراسم‌های جشن و عزا توسط مردم شهرستان به ویژه در روستاها احساس می‌شود تا بتوانیم به زودی شاهد برگزاری جشن پایان کرونا باشیم و خدای ناکرده میزبان موج جدیدی از شیوع ویروس نباشیم.

ناصری ضمن بازدید از سطح روستا و دیدار با مردم گفت: جدول‌گذاری و زیرسازی روستا از مصوبات روستاگردی سال گذشته فرماندار می‌باشد که بطور کامل انجام گرفته است.

وی افزود: مشکل آب شرب و کود جهت پیگیری به مدیران مربوطه ارجاع داده شد، مشکل تلفن همراه و اینترنت نیز در جلسه‌ای که استان در خدمت استاندار بودیم این مطالبه به حق مردم مطرح شد و مقرر گردید نه تنها اینترنت روستای چنار بلکه مشکل اینترنت اکثر روستاها در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار نهاوند گفت: آسفالت معابر اصلی روستا نیز به دلیل فراهم نبودن شرایط جوی در سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.