«واترپلو با ماهی» به چاپ سپرده می شود

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: «واترپلو با ماهی» مجموعه شعرهای طنز جواد نوری به چاپ سپرده می شود.         به گزارش “فردای همدان”، مریم زندی در این باره گفت: مجموعه شعر طنز «واترپلو با ماهی» و مجموعه غزل‌های «جغرافیای چشم‌ها» به چاپ سپرده می […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: «واترپلو با ماهی» مجموعه شعرهای طنز جواد نوری به چاپ سپرده می شود.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مریم زندی در این باره گفت: مجموعه شعر طنز «واترپلو با ماهی» و مجموعه غزل‌های «جغرافیای چشم‌ها» به چاپ سپرده می شوند و مجموعه داستان نوجوان و یک رمان بزرگسال نیز برای چاپ آماده می‌شود.

وی ادامه داد: «واترپلو با ماهی» مجموعه شعرهای طنز جواد نوری است که در دوبخش تنظیم شده است؛ بخش نخست شامل هشت شعر از سروده‌های سالهای هشتاد تا هشتادوچهار این شاعر طنزپرداز بهاری‌ست و بخش دوم هم چاپ مجدد «شاهنامه‌ی مدرن» است که سال 81 چاپ شده بود. این اثر چهل و سومین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان و سومین کتاب شعر است که تولید، حروف‌چینی، طراحی جلد و صفحه‌آرایی آن توسط این حوزه انجام شده و انتشارات سوره مهر آن را در 129 صفحه و با طراحی جلد آتنا لوینی و صفحه آرایی خلیل ا… بیک محمدی در 1100 نسخه به بازار خواهد فرستاد.

وی افزود: تولید، حروف‌چینی، طراحی جلد و صفحه‌آرایی کتاب «جغرافیای چشمها» نیز که مجموعه‌ای از 52 غزل به قلم مهدی طراوتی توانا، از شاعران برجسته شهر بهار است، توسط این حوزه انجام شد و جهت چاپ به چاپخانه سبزآرنگ سپرده می‌شود؛ این کتاب 49مین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان و ششمین کتاب شعر این حوزه محسوب می‌شود که انشارات سوره مهر آن را در 126 صفحه و با طراحی جلد آتنا لوینی و صفحه آرایی خلیل ا… بیک محمدی در 1100 نسخه به چاپ خواهدرساند.

زندی ادامه داد: کتاب «جغرافیای چشم‌ها» دومین مجموعه غزل این شاعر به شمار میرود که به همت و پیگیری دفتر آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان همدان پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان در ادامه از آماده سازی کتاب مجموعه داستان نویسندگان استان برای نوجوانان خبر داد و افزود: یک رمان بزرگسال نیز با عنوان «ما هم هستیم» به قلم سیدمیثم (مهرداد) موسویان توسط این حوزه طراحی و تولید شده است که در مرحله پیش از چاپ به سر می‌برد.

زندی در پایان گفت: سید میثم موسویان از جمله نویسندگان جوان، باانگیزه و مستعد این عرصه و عضو «خانه ی رمان» حوزه هنری استان است که تاکنون آثار متعددی به چاپ رسانده و جوایز ارزشمندی به خانه آورده است؛ این رمان که 151مین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان و دومین کتاب داستان بزرگسال این حوزه است، در هفده فصل روایت متفاوتی از خشونت صهیونیست و تلاش جوامع و ملل اسلامی برای نجات سرزمینهای اشغالی را پیش روی خوانندگان قرار می‌دهد.