برابر مس نوین کرمان داور ۳ امتیاز خانگی را از ما گرفت

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در برابر تیم فوتبال مس نوین کرمان مستحق پیروزی بودیم اما داور مسابقه این ۳ امتیاز خانگی را از ما گرفت.

رضا طلایی منش در گفتگو با فردای همدان با اشاره به تساوی خانگی تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: در دیدار برابر مس نوین کرمان بازی کاملا برتر و زیبایی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در نیمه نخست می‌توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم و حریف حتی یک بار هم به دروازه ما نزدیک نشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نیمه دوم گفت: در نیمه دوم با وجود اینکه یک بر صفر جلو بودیم اما یک لحظه هم عقب نکشیدیم و به دنبال زدن گل‌های بیشتری بودیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در این نیمه نیز دو موقعیت تک به تک خلق کردیم که با بدشانسی و بی دقتی تبدیل به گل نشد همچنین یک گل هم زدیم که به اشتباه آفساید اعلام شد.

وی با اشاره به گل تساوی تیم فوتبال مس نوین کرمان در دقیقه ۸۶ بیان کرد: در این صحنه به دلیل مصدومیت آرمین طلایی‌منش تمرکزمان کمی بهم ریخت و بازیکن تعویضی‌مان را هم داور اجازه نداد به سرعت وارد مسابقه شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در این دیدار دو تعویض اجباری انجام دادیم و با تمام این شرایط کم‌ترین حق‌مان با بازی زیبایی که ارائه دادیم ۳ امتیاز بود.

طلایی‌منش با اشاره به قضاوت داور این مسابقه گفت: می‌توانم بگویم قطعا داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود وی به راحتی از کنار دو صحنه مشکوک به پنالتی ما گذشت همچنین گل سالم ما را که کارشناسان تائید کردند مردود اعلام کرد.

وی افزود: متأسفانه داور در این دیدار سوت‌های اشتباه زیادی را زد و تمرکز لازم را از ما گرفت که امیدواریم کمیته داوران در چیدمان‌ها از داوران با تجربه و بهتری استفاده کند تا به راحتی حق یک استان پایمال نشود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک برابر مس نوین کرمان به تساوی رضایت داد.