در دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در دیدارهای خانگی تنها به دنبال ۳ امتیاز بوده و محکوم به پیروزی هستیم.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، رضا طلایی‌منش با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: پیروزی با ارزش هفته نخست برابر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به بازیکنان‌مان شخصیت داد و با انگیزه و روحیه بالایی تمرینات را در طول هفته دنبال کردیم.
وی افزود: در حال حاضر بازیکنان‌مان از آمادگی جسمانی خوب و شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار هستند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار برابر مس نوین کرمان گفت: این تیم از تیم‌های بسیار خوب گروه ما بوده که به دلیل پشتوانه مناسب صنعت مس کرمان هزینه‌های خوبی را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام می‌دهد.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: این تیم از بازیکنان جوان و باتجربه خوبی تشکیل شده و به طور قطع دیدار آسانی برابر تیم فوتبال مس نوین کرمان نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم، بیان کرد: هر تیمی که می‌خواهد موفقیت کسب کند نه باید در دیدارهای خانگی خود امتیازی از دست دهد به همین دلیل از اولین بازی خانگی خود محکوم به پیروزی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: برای ۳ امتیاز این دیدار از دقیقه نخست تا سوت پایان خواهیم جنگید.
طلایی‌منش با اشاره به داوری خوب هفته نخست گفت: در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور داوری خوبی را شاهد بودیم که بنده را به داوری‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار امیدوار کرد.
وی افزود: امیدواریم در دیدار برابر مس نوین کرمان و در تمام دیدارها شاهد قضاوت بی طرفانه و خوبی از داوران باشیم و روز به روز نظارت‌ها بر لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزایش پیدا کند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور یکشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس میزبان مس نوین کرمان خواهد بود.