هیچ اسپانسری برای تیم فوتبال پاس به هیئت فوتبال معرفی نشده است

رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تاکنون هیچ اسپانسری را به جهت پوشش هزینه‌های تیم فوتبال پاس به ما معرفی نکرده است.

عباس صوفی در پاسخ به خبرنگار فردای همدان مبنی بر مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که یک اسپانسر به هیئت فوتبال استان همدان به جهت پوشش هزینه‌های پاس معرفی شده است، اظهار داشت: تا به امروز اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیچ اسپانسری را مبنی بر حمایت از تیم فوتبال پاس به ما معرفی نکرده است.
وی افزود: ما از این امر خوشحال می‌شویم که اداره ورزش و جوانان برای حمایت از تیم فوتبال پاس اسپانسری را معرفی کند ولی تا به حال هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان تیم فوتبال پاس به ۸ هزار شهید استان همدان هبه شده است، گفت: تیم فوتبال پاس همدان متعلق به تمام مردم استان همدان بوده و نیز از روزی که به همدان آمده اداره کل ورزش و جوانان حامی این تیم بوده است.
صوفی خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش موظف است که از این تیم حمایت‌های لازم را انجام دهد.
وی با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: باید از مدیریت ارشد استان مهندس شاهرخی استاندار و دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده محترم مردم همدان در مجلس شورای اسلامی که در این سال‌ها همواره کنار تیم فوتبال پاس بودند تشکر کنم.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: اینکه در این اوضاع سختی مالی مدیریت ارشد استان و دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به حمایت از تیم فوتبال پاس همدان توجه داشته‌اند بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به واگذاری زمین‌های ورزشی به هیئت فوتبال استان همدان بیان کرد: تیم‌های فوتبال استان همدان از نظر مالی ضعیف بوده و نیاز به حمایت دارند و نه باید دنبال درآمدزایی از زمین‌های فوتبال باشیم.
صوفی خاطرنشان کرد: اگر همین زمین‌ها را هم به تیم‌ها اجاره بدهیم این مقدار فوتبالی هم که در استان وجود دارد نابود خواهد شد و اینکه دستگاه ورزش از همه چیز دنبال درآمدزایی باشد سیاست درستی نیست.
گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان به عنوان یکی از ارکان اصلی ورزش استان همدان در مدت کوتاه حضور حمید سیفی در راس ورزش استان همدان دچار بی مهری شده است و اعلام اینکه دستگاه ورزش استان همدان وظیفه‌ای در برابر این تیم ندارد با واکنش‌های مختلف رو به رو شده است.
تیم فوتبال پاس همدان به ۸ هزار شهید استان همدان هبه شده و متعلق به مردم این شهر بوده و از روز نخست به عنوان یک تیم دولتی اداره شده است و نه باید اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از این امر شانه خالی کند.
در حال حاضر تنها فردی که به تیم فوتبال پاس همدان کمک می‌کند و هزینه‌های این تیم را متقبل شده امیر عظیمی بوده که متأسفانه عظیمی نیز مورد بی مهری دستگاه ورزش قرار گرفته و تنها یک حکم مدیرعاملی وی که امضا حمید سیفی را می‌خواست همچنان امضا نشده و وی با حکم محسن جهانشیر مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان همدان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به دنبال تغییر ساختار و ایجاد هیئت مدیره برای این تیم است جای بسیار خوشحالی دارد اما در مقطع حساس کنونی که لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز شده این موضوع می‌تواند پاس را دچار مشکل کند و امیر عظیمی مدیرعامل فعلی پاس را برای ادامه همکاری دلسرد کرده و اینگونه شاهد خواهیم بود تنها حامی پاس نیز عطای کار را به لقایش ببخشد.
امروز تیم فوتبال پاس همدان به برند ورزش استان تبدیل شده و به عنوان پرچمدار ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نیازمند حمایت دستگاه ورزش استان همدان است.
انتظارها از حمید سیفی که از جنس ورزش و بومی این استان بوده بیشتر از این است تا بیشتر از هر مدیر غیر بومی دلسوز ورزش این شهر باشد.