بازی با شهرداری بندرعباس به تاریخ پیوست/ تمرکزمان به بازی پیش‌رو خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بازی سنگینی برابر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس داشتیم اما این پیروزی به تاریخ پیوست و نه باید در باد یک برد بخوابیم.

رضا طلایی‌منش در گفتگو با فردای همدان با اشاره به دیدار هفته نخست تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر شهرداری بندرعباس اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و سختی را در هفته نخست در بندرعباس انجام دادیم و تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از تیم‌های خوب گروه ما است.
وی افزود: شرایط آب و هوایی نیز در دقایق نخست تیم ما را بسیار اذیت کرد همچنین بازیکنان‌مان به اندازه دو نفر واقعا دویدند و از جان و دل مایه گذاشتند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط نیمه نخست این دیدار گفت: در نیمه نخست در دقایق ابتدایی کمی اذیت شدیم اما رفته رفته توانستیم با شرایط کنار بیاییم و بازی را کنترل کنیم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در ۲۰ دقیقه پایانی نیمه نخست بازی کنترل شده‌ای را انجام دادیم و در بهترین دقیقه هم توانستیم به گل برسیم و با پیروزی به رختکن برویم.
وی با اشاره به نیمه دوم این دیدار بیان کرد: در نیمه دوم تیم حریف با چندین تعویض برای جبران نتیجه به میدان آمد و در دقایق نخست این نیمه توانست موقعیت‌هایی را ایجاد کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اما ما هم با تعویض‌های خوبی که انجام دادیم حملات شهرداری بندرعباس را کنترل کردیم و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم در ضد حملات حداقل می‌توانستیم با اختلاف ۲ گل به پیروزی برسیم.
طلایی‌منش با بیان اینکه پیروزی برابر شهرداری بندرعباس به تاریخ پیوست، گفت: بعد از بازی هم به بازیکنانم گفتم که این بازی را فراموش کنند و نه باید در باد یک پیروزی بخوابیم.
وی افزود: تمام تمرکزمان بر بازی هفته آینده برابر مس نوین کرمان خواهد بود چون اعتقاد دارم تمام دیدارها یک جنگ تمام عیار و سخت بوده و حریف آسانی نداریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری این دیدار بیان کرد: داور واقعا باید بگویم قضاوت بسیار خوبی داشت و اعتقاد دارم این داور را در لیگ‌های بالاتر در آینده خواهیم دید.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: امیدواریم همه داوری‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بدون مشکل و با قضاوت بی‌طرفانه همراه باشد.
وی با تشکر از مدیران شهرداری همدان گفت: از حمایت‌های شهردار ورزش دوست همدان و مدیران شهرداری، رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و همه که شرایط خوبی را در این دیدار برای‌مان فراهم کردند تشکر می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: خوشبختانه یک مجموعه همدل امسال کنار هم از بازیکنان، کادرفنی، سرپرست، پزشک، تدارکات و عوامل اجرایی کنار هم جمع شده‌ایم.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۷ دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان مس نوین کرمان خواهد بود.