هیات اسکواش استان همدان رتبه دوم کشور را کسب کرد

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، گفت: هیات اسکواش استان همدان در ارزیابی فدراسیون اسکواش رتبه دوم کشور را کسب کرد.

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی فدراسیون اسکواش، هیات اسکواش استان تهران با ۸۰۰، هیات اسکواش استان همدان با ۷۹۰و هیات اسکواش استان کرمان با ۷۵۰امتیاز بعنوان ۳ استان برتر کشور در این رشته ورزشی معرفی شدند.

رئیس هیات اسکواش استان همدان افزود: در سال ۹۹ با یک برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدت سعی کردیم همه ظرفیت ها را در جهت توسعه اسکواش استان همدان به کار بگیریم و اقدامات خوبی در چند ماه اخیر انجام شده است.

وی بیان کرد: برگزاری مجمع عمومی سالیانه، حضور فعال بازیکنان در مسابقات اسکواش، برگزاری جشنواره اسکواش در خانه، کلنگ زنی کورت اسکواش، تفاهم نامه با بخش خصوصی و ارتباط و تعامل با رسانه ها در کنار برنامه های فرهنگی از مهمترین اقدامات هیات اسکواش استان همدان در سالجاری بوده است.

ربانی مهر ادامه داد: در ماه‌های آینده خبرهای بهتری از توسعه اسکواش در استان همدان خواهیم داشت.

رئیس هیات اسکواش استان همدان همچنین با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات مجازی فدراسیون، گفت: از چهار بازیکن شرکت کننده استان همدان در مسابقات مجازی اسکواش کشور سه نفر به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

وی عنوان کرد: محمد مهدی دواتگر، صالح نصرتی و فاطمه رسولی از هیات اسکواش استان همدان به مرحله بعدی مسابقات اسکواش مجازی کشور راه یافتند.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: استعدادیابی و آموزش در کنار تقویت و توسعه زیرساخت ها دو برنامه اصلی هیات اسکواش استان همدان در جهت توسعه اسکواش است و هم اکنون استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان جهت حضور در دوره های آموزشی را شاهد هستیم.