8 چمن مصنوعی در شهرستان‌های همدان ایجاد می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در آینده‌ای نزدیک هشت چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان همدان ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، حمید سیفی در نشست هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به ریاست این هیئت اظهار داشت: مهندس صوفی از گنجینه‌های استان همدان هستند که در کنار مشغله سنگینی که در شهرداری همدان دارند انصافا مدیریت بسیار عالی در هیئت فوتبال استان همدان داشته‌اند.

وی افزود: هیئت فوتبال استان همدان یکی از ساختارمندترین هیئت‌های ورزشی استان بوده که همواره با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه زیرساخت‌های ضعیف فوتبال استان همدان در شهرستان‌ها بسیار بنده را ناراحت کرده است، گفت: در این مدت کوتاه پروژه‌هایی را در همدان آغاز کرده‌ایم که بیش از 14 سال ساکن بوده‌اند و به دنبال این هستیم تا در رشد زیرساخت‌های ورزشی در رشته فوتبال نیز قدم‌های بزرگی برداریم.

سیفی خاطرنشان کرد: این قول را می‌دهم که در آینده نزدیک 8 چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان ایجاد کنیم چون باتوجه به شرایط آب و هوایی استان از نیازهای اصلی ما است.

وی اشاره به مشکلات مالی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیچ مشکل مالی ندارد در صحبت‌هایی که با استاندار محترم انجام داده‌ایم بودجه دستگاه ما صد در صد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: هر هیئت ورزشی که برنامه داشته باشد از یکصد میلیون تومان تا یک میلیارد تومان هم به آن پرداخت خواهیم کرد و تنها ما از هیئت‌های ورزشی خود برنامه می‌خواهیم.

سیفی با بیان اینکه در این مدت کوتاه که به همدان آمده‌ام منابع مالی خوبی به پروژه‌های ورزشی تزریق شده است، گفت: یک میلیارد تومان برای تجهیز پایگاه قهرمانی، 5 میلیارد تومان برای زورخانه بین‌المللی همدان و 6 میلیارد نیز برای 3 سالن ورزشی همدان توانسته‌ایم جذب کنیم.

وی افزود: ساختمان هیئت فوتبال استان همدان نیز در منزلت این هیئت ورزشی بزرگ ما نیست و به دنبال این هستیم تا با جا به جایی اداره کل ورزش هیئت به ساختمان فعلی انتقال پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به فوتبال و فوتسال بانوان بیان کرد: باید نگاه و توجه ویژه به این رشته ورزشی در بخش بانوان صورت بگیرد و ما تا جایی که در توان داشته باشیم از بانوان حمایت خواهیم کرد.
سیفی خاطرنشان کرد: در بحث هزینه‌ها هم نگرانی در این زمینه وجود نه باید داشته باشد.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های فوتبال ما باید ساختارمند شوند، گفت: استانداردسازی باید در باشگاه‌های فوتبال و فوتسال صورت بگیرد و ما نه باید سرمایه‌های استان را به سادگی از دست بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه باشگاه‌های ما نام فرهنگی ورزشی را یدک می‌کشند باید در بحث فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سیفی با اشاره به در اختیار گرفتن زمین‌ها به هیئت فوتبال استان همدان تاکید کرد: تمام زمین‌های فوتبال را در اختیار هیئت فوتبال استان همدان قرار می‌دهیم تا با اختیار کامل برنامه‌ریزی را در ارتباط با این زمین‌ها انجام دهند.

خبرنگار: محمدرضا بهرامی صفت