‍شرایط “نهاوند” تحت کنترل ولی وضعیت شکننده است

نشست ستاد شهرستانی کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی در بخش زرین‌دشت و شهر «برزول» برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، ناصری با اشاره به همراهی یک هزار300 نیروی انسانی در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی شامل سه مرحله اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است، که در این راستا نقش قرارگاه زیستی با دبیری سپاه و نیروهای بسیج ستودنی می‌باشد.

فرماندار نهاوند افزود: شرایط تحت کنترل ولی وضعیت شکننده می‌باشد و قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد و انصافا مردم با فرهنگ این شهرستان در اجرای محدودیت‌های کرونایی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراهی بسیار خوبی داشته‌اند که صمیمانه از آنان قدردانی می‌کنیم.

بازدید ناصری فرماندار نهاوند، و جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از کارخانه دانه‌های غرب در راستای سند توسعه شهرستان، پیگیری و بررسی مشکلات واحد تولیدی در حوزه برق

ناصری ضمن تقدیر از کارهای انجام گرفته توسط شرکت توزیع برق در نهاوند گفت: انتظار می‌رود مسائل واحد تولیدی فوق در حوزه برق نیز به‌زودی مرتفع گردد.

وی افزود: رونق واحدهای تولیدی، اولین گام جهت تحقق سند راهبردی و عملیاتی توسعه شهرستان در این حوزه می‌باشد.

بازدید فرماندار نهاوند از مبادی ورودی خروجی و سطح شهر جهت نظارت بر اعمال محدودیت‌ها

ناصری ضمن حضور در مبادی ورودی خروجی شهر و تقدیر از تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی، سپاه و پلیس راهور شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی و صنفی، گفت: تا زمانی‌که اوضاع شهرستان در خصوص ویروس کرونا را به‌طور کامل کنترل نمائیم و آمار به پائین‌ترین حد برسد از آنجایی که سلامت مردم اولویت است، بازدیدها و اعمال محدودیت‌های کرونایی ادامه خواهد داشت.