رویدادهای فوتبال باید زیرنظر هیئت فوتبال استان همدان انجام شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برگزاری یک مسابقه فوتبال در دور افتاده‌ترین منطقه استان و هر اتفاق فوتبالی در جای‌جای استان باید زیر نظر هیئت فوتبال استان همدان انجام شود.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، حمید سیفی در نشست با رئیس و عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان همدان اظهار داشت: حضور یک مدیر توانمند در راس هیئت فوتبال استان همدان برای ما یک افتخار بوده و خوشبختانه عملکرد مثبت فوتبال استان همدان گویای عملکرد مهندس صوفی است.

وی افزود: باید از عملکرد و اقدامات مهندی صوفی و عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان همدان تقدیر و تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حمایت از هیئت فوتبال استان همدان گفت: اعتبار مالی خوبی را جذب کرده‌ایم که به زودی به تمام هیئت‌های ورزشی تزریق خواهیم کرد و نگاه ویژه‌ای نیز به هیئت فوتبال استان همدان خواهیم داشت.

سیفی خاطرنشان کرد: تمام زمین‌های فوتبال استان از این تاریخ در اختیار هیئت فوتبال استان همدان قرار خواهد گرفت تا تیم‌های ما با هماهنگی هیئت زمین‌ها را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه به دنبال زیرساخت مناسب برای هیئت فوتبال استان همدان هستیم، بیان کرد: ساختمان هیئت فوتبال استان همدان در شان و منزلت این هیئت نیست و باید به زودی ساختمان در خوری در اختیار هیئت فوتبال قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: همچنین هر اتفاق و مسابقه فوتبالی در دورترین نقطه استان نیز انجام می‌شود باید زیرنظر هیئت فوتبال استان همدان باشد تا ناهماهنگی‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

سیفی با اشاره به فوتبال و فوتسال بانوان گفت: فوتبال و فوتسال بانوان نیز از اولویت‌های ما بوده و هرگونه امکاناتی که لازم باشد در اختیار تیم‌های بانوان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استعدادهای خوبی در بخش بانوان داریم که باید مورد توجه قرار بگیرند.

خبرنگار: محمدرضا بهرامی صفت