۲۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان بهار پلمب شدند

پلمب ۲۹ واحد صنفی در بهار، ترخیص ۲۲ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در فامنین، دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت در همدان برخی عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تداوم طرح تشدید محدودیت‌های تردد و نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: از آغاز اعلام محدودیت‌های اعمال شده در شهرستان بهار ۲۹ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سپاه و بسیج شهرستان بهار نظارت مستمر بر واحدهای صنفی ادامه دارد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری ادارات یاد شده از ۱۳۵ واحد صنفی بازدید کردند که با تذکر به ۵۱ واحد صنفی، ۲۹ واحد نیز پلمب و فعالیت آنها متوقف شد.

سرهنگ نوری بیان کرد: در رابطه با ممنوعیت و محدودیت تردد خودروهای غیر بومی در ورودی و خروجی شهرستان با حضور مأموران انتظامی و راهور ایست و بازرسی انجام و به تعداد قابل توجهی از رانندگان تذکر داده شد و ۳۱ مورد که به تذکرات توجه نکردند اعمال قانون شدند.

منبع: خبرگزاری مهر