جشنواره نماز هنرمندان همدانی را فراخواند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز در استان خبر داد و گفت: هنرمندان می‌توانند بهترین آثار خود را تا پایان دی ماه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ احمدرضا احسانی اظهار داشت: جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و بکارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی عبادت با موضوع نماز برگزار می‌شود.

او گفت: این رویداد هنری شامل ۲ بخش نقاشی و خوشنویسی است و  تمام هنرمندان زیر ۴۵ سال می‌توانند در زمینه تصویرسازی، پوستر، خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز تا پایان دی ماه سال جاری ارائه کند.

به گفته احسانی به نفر اول این رویداد تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی ۲ میلیون تومانی اعطا می شود و برگزیدگان دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

علاقه‌مندان آثار خوشنویسی را به همراه تصویر شناسنامه، یک قطعه عکس و شماره تماس را در نشانی gmail.com@ershad.nahavand۹۹ و آثار نقاشی را در سایت khoshnevisavehamedan.ir بارگذاری کنند.

جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز در ۱۲ بهمن اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا