کتابخوانی باعث تقویت جبهه فرهنگی می‌شود

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه در کتابخانه‌های عمومی وحدت، همدلی و خدمتگزاری دیده می‌شود، گفت: اگر جبهه فرهنگی تقویت شود، نظام تقویت می‌شود و تشویق مردم به مطالعه و ترویج کتابخوانی باعث خدمت به نظام خواهد شد.


معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه در کتابخانه‌های عمومی وحدت، همدلی و خدمتگزاری دیده می‌شود، گفت: اگر جبهه فرهنگی تقویت شود، نظام تقویت می‌شود و تشویق مردم به مطالعه و ترویج کتابخوانی باعث خدمت به نظام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مصطفی آزادبخت، در آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان همدان اظهار کرد: اگر اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوش درخشیده به دلیل وجود مدیری لایق و کارشناسان و کتابداران ساعی و کوشا است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه موفقیت در حوزه کتابخوانی باعث تقویت جبهه فرهنگی می‌شود، افزود: یکی از ارکان اصلی فرهنگ و مرام ما کتاب قرآن است که سرمنشأ همه کتاب‌ها و خوبی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه واژه مقدس کتاب بی‌نظیر و بی‌بدیل است بیان کرد: ریشه آرامش دانایی و رکن اصلی در دانایی کتاب و کتابخوانی است به طوری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که سلامت فکری را با کتابخوانی تأمین کنید.

آزادبخت با بیان اینکه کتابخانه‌ها بستر را فراهم می‌کنند که مردمان به کتاب دسترسی پیدا کنند، عنوان کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنکی بود که با استفاده از فرهنگ غنی اسلام توانستیم پیروز و در ادامه نیز مقاومت کنیم و امروز هم به دنبال ایجاد بهترین حکومت در زمین هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ادامه داد: استاندار و مسؤولان همدان به کتاب توجه بسیار دارند و کتابخانه‌های عمومی را به طور ویژه رصد و پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در کتابخانه‌های عمومی وحدت، همدلی و خدمتگزاری دیده می‌شود، گفت: اگر جبهه فرهنگی تقویت شود، نظام تقویت می‌شود و تشویق مردم به مطالعه و ترویج کتابخوانی باعث خدمت به نظام خواهد شد.

آزادبخت با اشاره به اینکه در بحبوحه شیوع کرونا، به کار فرهنگی برای مقابله با آن نیاز داریم، اظهار کرد: در آینده نزدیک و بر خلاف میل مسؤولان محدودیت‌های بیشتری اعمال می‎شود چرا که همراهی برخی از مردم برای پیشگیری و مقابله با بیماری کمتر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با تأکید بر اینکه برای قطع زنجیره ابتلا به بیماری مجبوریم محدودیت‌های شدیدی اعمال کنیم، یادآور شد: کتابداران در ترویج فرهنگ پیشگیری نقش بسزایی دارند تا بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همراهی کتابداران و فعالان عرصه کتابخوانی، با استفاده از فعالیت‌های فرهنگی در پیشگیری از این بیماری توفیق داشته باشیم.