۴۴۷نفر در ملایر تسهیلات وام اجاره مسکن دریافت نمودند

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: در شهرستان ملایر تعداد 4121 نفر از مردم جهت تسهیلات اجاره مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 447 نفر تسهیلات را دریافت نمودند.

به گزارش  “فردای همدان”، داریوش حسینی، در جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سامانه اقدام ملی تعداد 2هزارو519 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 383 نفر مبلغ 40 میلیون تومان و تعداد 7 نفر بین 30 تا 40 میلیون تومان و تعداد 18 نفر زیر 30 میلیون تومان برای اقدام ملی مسکن واریز نمودند.

حسینی در رابطه با وضعیت پروژه های مسکن مهر شهرستان ملایر گفت: پروژه 432 واحدی دژچنار یکی از پروژه های مسکن مهر این شهرستان است که تعداد 240 واحد آن تکمیل و تحویل داده شده است و تعداد 192 واحد آن در مرحله نازک کاری بوده که در سال آتی تحویل متقاضی خواهد شد.

وی در رابطه با تامین زمین برای اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: در کمیته فنی موافقت با اتصال 8.2 هکتار از اراضی بالای دریاچه کوثر به محدوده شهر ملایر گرفته شده است.

حسینی در خصوص دریافت وام فرسوده در این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 74 نفر خارج از بافت و تعداد 21 نفر نیز داخل بافت برای اخذ وام به بانک معرفی شدند.