سازمان جوانان هلال احمر به دور از حاشیه و صادقانه خدمت می‌کند

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و مشاوران جوان وی با مهندس آزادبخت معاون امنیتی سیاسی استاندار همدان دیدار نمودند.

به گزارش “فردای همدان”، مصطفی آزادبخت، با اشاره به اینکه خدمت در جمعیت هلال احمر نوعی خدمت با افتخار است و پوشیدن‌لباس هلال احمر به انسان روحیه می دهد، اظهار کرد: افتخار من این است که عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان همدان هستم و پوشیدن لباس این سازمان روحیه انساندوستی را در وجود من زنده می کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان، گفت: مصادف شدن این روز با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) سالی پربرکت را برای جوانان رقم خواهد زد و از حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) به عنوان الگوهای عینی جوانمردی و انسان‌دوستی نام برد.

وی نقطه مثبت جمعیت هلال احمر را داشتن سازمان جوانان در کنار دیگر سازمان ها و خدمت صادقانه و انسان‌دوستانه ذکر کرد و گفت: این خدمت به دور از حاشیه و صادقانه مي باشد که ما از این بابت قدردان زحمات مديريت، جوانان، داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر هستیم.
آزادبخت به مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها اشاره نمود و گفت: تربیت و آموزش جوانان جهت شرکت در فعالیت های امدادی و بشردوستانه و خدمت به مردم از اقدامات خوب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است چون خدمت به مردم از بالاترین عبادت هاست و در هلال احمر این خدمت به خوبی انجام می گیرد.

سازمان جوانان، گذرگاه ورودی داوطلبان و امدادگران به جمعیت هلال احمر

در ادامه سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به ۱۴ آبان۱٣٩٦ شمسی سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و تقارن آن با ميلاد خجسته پيامبر اكرم(ص) و امام صادق (ع)از این سازمان به عنوان قدیمی ترین تشکل در حوزه جوانان نام برد و گفت: این سازمان گذرگاه ورودی داوطلبان و امدادگران به جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان عضو جمعيت همواره سيره پيامبر گرامي اسلام وائمه اطهار(ع) را سرلوحه كار خود قرار مي دهند، به فعالیت‌های انسان‌دوستانه سازمان جوانان اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای برقراری صلح و دوستی، تفاهم پایدار میان ملت‌ها، تامین احترام انسان ها و تسکین آلام بشری فعالیت می نماید.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان به فعالیت جوانان در سال جاری اشاره نمود و افزود: ارتقاء فرهنگ خود امدادی، فعالیت در زمینه ارتقاء سطح تاب آوری جامعه، فعالیت در زمینه توانمندسازی تیم‌های عملیاتی، فعالیت در زمینه جذب و سازماندهی اعضاء، توانمندسازی جوانان داوطلب، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امدادی با محوریت حضور جوانان و تقویت ارزش های بشردوستانه از جمله اقدامات این سازمان بوده است.
گفتنی است؛ در پایان مشاوران جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با مهندس آزادبخت معاون استاندار همدان گفتگوی صمیمانه ای داشتند که نتیجه آن حضور ایشان در جمعیت هلال احمر در آینده نزدیک خواهد بود.