هوای همدان بارانی می‌شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه هفته پیش رو بارش باران در مناطق غربی و جنوبی استان آغاز خواهد شد گفت: فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید تا سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه هفته پیش رو بارش باران در مناطق  غربی و جنوبی استان آغاز خواهد شد اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی و اطلاعات ماهواره‌ای آسمان استان در روزجاری پایدار تا نیمه ابری است.

وی با اشاره به اینکه فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید تا سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهیم بود افزود: سامانه بارشی از امروز فعال می‌شود و طی این سامانه رگبار، رعد و برق، وزش باد موقت و کاهش دما محسوس در استان‌های غربی را به همراه دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه از شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه شاهد بارش‌های ضعیف در مناطق غربی استان و سایر نقاط بارش پراکنده هستیم یادآور شد: اگرچه از اواسط هفته  بارش‌ها در مناطق جنوبی استان بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا همدان بین ۲۳ و یک درجه سانتیگراد در نوسان بوده است اظهار کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته نیز نهاوند و اسدآباد با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و بهار با منفی یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری فارس